Saturday, May 21, 2011

Klockan är läggdags (men imorrn tar jag ledigt)

Ska nog gå och lägga mej nu faktiskt. Är lite trött liksom. Som jag funderade på förut så tar jag nog faktiskt lite ledigt imorrn. Tycker jag kan kosta på mej det med tanke på hur jag ligger till tidsmässigt och så med uppsatsskrivandet. Dessutom finns inte sådär supermycket jag kan göra innan jag får nästa intervju gjord (på måndag) så då kan jag lika gärna ta morgondagen ledigt och sen sätta mej med det jag kan på söndag istället. Kan nog vara bra med en ledig dag också och så att säga samla kraft inför sista veckan.
Vad jag ska göra istället för att ägna mej åt skolarbete imorrn vet jag inte riktigt. Beror nog lite på hur länge jag sover kan jag tänka. Men är vädret fint är det nog ingen omöjlighet att jag tar mej en liten uteplatssession. Visserligen har jag inget vin hemma men det får väl gå ändå om det skulle vara så (dessutom vet jag ju inte förrän imorrn om det blir aktuellt överhuvudtaget så det är ju ingen större vits med att spekulera kring sånt liksom).
Men eftersom jag inte har något mer att tillägga just nu så säger jag helt enkelt godnatt och på återseende under morgondagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home