Saturday, May 14, 2011

Idag är jag bakfull

Var en trevlig kväll igår, och nu är jag bakfull. Eller nu börjar bakfyllan bli bättre men när jag klev upp för nån timmesen var det rätt illa. En av dom värre bakfyllorna jag haft på ett tag faktiskt. En sån där magbakfylla med illamående som gjorde det plågsamt bara att gå mellan sängen och badrummet. Men nu börjar det som sagt bli lite bättre.
Annars finns nog inte så mycket att säga om igår. Vi satt här och tjötade ett tag och sen tog vi en sväng till studentpuben. När dte stängde skulle vi gå och köpa en korv men det slutade med att vi slank in på ett annat ställe en liten stund tills Nybro-Kristoffers buss skulle gå. Sen vandrade jag hem i natten och när jag kom hem var jag trött och gick och la mej. Dock måste jag nog säga att jag inte tycker bakfyllan står riktigt i proportion till fyllan, även om det nog dracks en hel del under kvällen så kände jag mej aldrig mer än lite lagomt trivselfull.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home