Thursday, May 19, 2011

Kvällens och dagens trötthet

Eftersom jag är trött ska jag gå och lägga mej nu. Visserligen var jag nog aningens tröttare i eftermiddags när jag skulle laga mat, då var jag ruskigt trött och kunde inte sluta gäspa, men jag är rätt trött nu också. Märkligt att jag var så trött i eftermiddags förresten, kände mej hyfsat utvilad imorse och även om dagen ägnats åt skolarbete tycker jag inte att jag ansträngt mej så himla mycket att det borde resultera i sådan trötthet. Men men, det är rätt oförutsägbart det där med trötthet.
Imorgon fortsätter naturlgitvis skolarbetet. Då ska banne mej det där inledningskapitlet bli skrivet. Något annat som händer imorrn är att jag måste bestämma mej för vad jag ska äta till mat imorrn. Nu när jag just inte har några matlådor kvar i frysen måste man ju börja tänka på sånt igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home