Tuesday, May 03, 2011

Korrekt beslut

Var ett helt riktigt beslut att ta jackan imorse. Det var nämligen itne vara småkyligt utan stundtals rentav kallt när jag gick till skolan. Och när jag gick hem var det mulet (och då hade det blivit småkyligt) och precis när jag gick ifrån netto började det regna. Så där fattade jag som sagt ett bra beslut.
Det som sas på uppsatsintroduktionen var som väntat inga nyheter men som jag skrev igår kväll så är det ändå alltid bra att gå på sånt. Man får liksom lite känsla för kursen och vad som förväntas och så vidare, och inte minst en första uppfattning om vem handledaren är och vad man bör kunna förvänta sej därifrån så att säga. Nu måste jag bara spika ett ämne också, har kommit fram till ett par idéer som man borde kunna få ihop något av men nu måste jag bestämma mej för vilken av dom som kan vara mest intressant att arbeta med några veckor framöver. Nåväl, lär nog ha anledning att återkomma i frågan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home