Monday, June 06, 2011

Blir nog sovmorgon imorrn

Ska nog gå och lägga mej nu. Eller i alla fall lägga mej och kolla på tv ett tag. Är lite trött se. Imorgon täntke jag faktiskt kosta på mej en sovmorgon. Även om jag varit ledig både igår och idag så har jag ändå haft klockan på ringning för att inte missa för mycket uteplatssittande. Och jag tycker allt att jag kan vara värd åtminstone en sovmorgon nu när uppsatsseminariet och allt det där är avklarat. Visserligen verkar det som att det kan blir rätt fint imorrn också men sovmorgonen får nog gå före den här gången känner jag, har liksom känt mej rätt trött överlag sen i fredags så jag kan nog behöva sova ut lite. Och nu lät väl det där som att jag planerar att sova till typ fyra imorgon eftermiddag. Fast riktigt så länge blir det nog inte. Känner jag mej själv rätt kommer jag nog kliva upp någon gång mellan elva och ett.

I eftermiddags slog det mej för övrigt att det igår (lördag alltså) var sju år sen jag tog studenten. Tänk vad tiden går. Det är nästan lite hemskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home