Friday, June 24, 2011

Får se vad dagen har att bjuda på

Var skönt att sova. Nu har jag dock varit vaken ett tag och ska väl försöka hitta på något att göra. Exakt vad får vi se. Är lite sugen på att spela ett gammalt spel som jag bara kan spela när jag är här eftersom det inte funkar att installera på min dator. Fast då måste jag hålla på att krångla med att flytta och koppla i högtalare och grejer så vi får se om jag orkar.

På tal om något helt annat såg jag i tidningen när jag åt frukost att Puttes nya scennamn tydligen är klara nu. Minns inte exakt vad det var men det var väl inget jag personligen tyckte var sådär tokkanon. Det var liksom lite för ordvitsigt sådär och ordvitsar är ju som bekant inte min påse. För att vara lite dryg och egenkär så var naturlgitvis förslagen jag skickade in mycket bättre.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home