Monday, June 13, 2011

För mycket vind, och post från Hultsfred

Blev ingen uteplats idag. Blåste helt enkelt för mycket. Istället har jag ägnat eftermiddagen åt att sitta inne och läsa. Ungefär samma sak som jag hade gjort på utsidan alltså. Fast utan vin då.

När jag kollade posten hade jag fått inte bara en utan två små häften från Hultsfred (festivalen alltså). Adresserade direkt till mej bör tilläggas så det var ingen reklamutdelare som hade missat ingen reklam-märket på postfacket. Först undradde jag lite över varför dom har skickat såna, och sen lite över varför dom hade skickat två. Fast sen kom jag att tänka på att det nog mycket väl kan vara så att dom har skickat det till gamla Music & Event Managment-studenter och till folk som varit funktionärer på festivalen tidigare, och då finns ju jag i så fall i båda dom kategorierna. Nåväl, hade gärna åkt dit i år men det funkar tyvärr inte riktigt i år. Det passar liksom inte jättebra tidsmässigt och sånt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home