Thursday, June 09, 2011

Hann inte få så mycket gjort

Hann egentligen inte mycket mer än börja med skolgrejerna innan det började åska. Så då var det bara att stänga av datorn och rycka ur sladdarna. Hade väl visserligen kunnat köra på batteri men det kände jag inte riktigt för. Misstänker dessutom att jag hade haft svårt att fokusera på skolarbetet om jag visste att det åskade samtidigt.
Blev dock inte särskitl långvarit. Exakt hur länge det höll på vet jag dock inte eftersom jag, som alltid när det åskar, stoppade ipodlurarna i öronen och försöka tänka på annat (idag genom att lösa korsord). Men när jag tog ur hörlurarna efter ungefär en dryg timme var det över. Sen har jag inte gjort så himla mycket under dagen faktiskt utan det har varit rätt lugnt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home