Wednesday, July 06, 2011

En del att göra innan jag går

Har en del att göra innan jag ska traska iväg till festivalen så jag ska väl se till att ta tag i det så jag hinner och så. Inte för att det är jättebråttom (jag behvöer ju inte gå förrän tidigast vid två) men ändå, är ju skönt att slippa stressa liksom.
Som framgår av tidigare inlägg är det en del luckor mellan dom sevärda grejerna idag, och det är inte sådär supermycket sevärda grejer idag heller. Men så är onsdagen festivalens klart svagaste dag i mina ögon. Blir betydligt bättre längre fram, exempelvis imorgon där det är en lucka på eftermiddagen men sen blir ett himla rännande mellan scenerna under kvällen (från klockan sju är det något att se i stort sett hela tiden), men morgondagen återkommer jag till imorgon (vill någon se mitt schema för hela festivalen så finns det för övrigt på Klubb Perfektion-bloggen).
Nåväl, eftersom jag som allra senast är hemma vid ett ikväll så lär jag nog återkomma när jag kommer hem. Annars blir det väl imorrn tänker jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home