Saturday, August 13, 2011

Galet gott

Rörde till en galet god pastasås till mat idag. Helt klart en av dom bästa pastasåser jag någonsin gjort. Till det fick det också bli ett glas vin, eftersom jag hade en öppnad flaska i kylen tyckte jag att jag gott kunde kosta på mej det. Annars kan jag inte säga att det finns särskilt mycket att rapportera om dagen. Har mest tagit det lugnt på olika sätt. Men det är väl vad man ska göra på lediga dagar?

För övrigt måste jag säga att recensionen av Prince i dagens aftonbladet kändes sjukt förutsägbar. Det kunde man ju liksom inte alls ana att Markus Larsson skulle bomba på med fem plus (det är naturligtvis mycket möjligt att det var en fempluskonsert, om det kan jag av förklarliga skäl inte uttala mej, men det kändes ändå som ett extremt väntat betyg).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home