Sunday, August 14, 2011

Nu ska Nicklas sova igen

Ska nog gå och lägga mej nu. Jag är trött nämligen. Imorgon blir det kanske eller kanske inte pluggande. Har inte riktigt bestämt mej än om jag återgår till tentapluggandet eller om jag unnar mej en ledig dag till. Just nu lutar det åt någon sorts mellanting (typ att jag plugar lite grann men inte kör för fullt) men exakt hur det blir visar sej under morgondagen. En sak som jag dock med säkerhet vet att jag ska göra imorrn är att tvätta håret. Börjar liksom bli dags för det såg jag när jag passerade en spegel tidigare under kvällen. Men nu ska jag först av allt sova och det ska bli skönt, sen ska jag vakna och då är det imorgon.

PS. Alldeles nyss gjorde jag för första gången någonsin slut på mina Spotifytimmar för månaden, och inte ens halva måanden har gått. Hur ska jag klara resten av månaden?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home