Wednesday, September 21, 2011

Har beslutat mej för att sova

Har bestämt mej för att det är dags att sova nu. Imorgon tänkte jag börja skriva lite på ett litet grupparbete som ska både lämnas in och redovisas på måndag. Blir kanske inte heldagsskrivande men jag ska börja pilla lite på det i alla fall är tanken, så får jag och min gruppkamrat talas vid i samband med seminariet på torsdag och bestämma mer konkret hur det ska läggas upp och vem som ska göra vad och så vidare. Det ska nog bli bra. Eftersom det är onsdag imorgon ska jag även kila iväg till skolan och skriva ut den seminarieuppgift jag skrev ihop under eftermiddagen idag. Senaste veckorna har det ju blivit lite rutin/tradition/vana att göra det på onsdagens tidiga eftermiddag.
På tal om något helt annat lyssnade jag precis igenom Jens Lekmans nya EP på Spotify. Sjukt bra!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home