Monday, September 19, 2011

Internetavbrott

När jag hade läst färdigt boken under tidig eftermiddag gick jag och handlade. När jag kom hem igen sisådär 20 minuter senare (jag bor rätt nära affären) tänkte jag sätta mej och läsa artikeln som ska läsas den här veckan. Men det sket sej kan man säga. När jag slog på datorn för att leta upp artikeln på internet (eller leta och leta, den finns på mejlen) fungerade inte internet. Tydligen hade en kabel grävts av någonstans så det var ett fett jäkla avbrott i hela Kalmar (fast det visste jag inte förrän typ nyss eftersom jag inte kunnat använda internet).
Jag blev hur som helst lite sur och gjorde annat under eftermiddagen. Sen beslöt jag mej för att testa om internet hade kommit igång igen vid sextiden, det hade det så då kikade jag igenom artikeln lite snabbt då istället. Men fett drygt hur som helst med internetavbrott. Även om det var en himla tur att det inte hände när det var någon viktig inlämning eller något annat viktigt man var tvungen att göra på internet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home