Friday, September 30, 2011

Har lite sömn att ta igen

Nu ska jag gå och lägga mej. Jag är väldigt väldigt trött. Sådär trött att man känner att man mest bara vill gå och lägga sej. Imorgon ska jag ta sovmorgon (ska bli väldigt skönt). Det tycker jag att jag kan vara värd efter fyra tidiga mornar i rad. Om inte annat känns det som att jag har en del sömn att ta igen. Vad jag i övrigt ska hitta på imorgon beror nog lite på hur länge jag sover och vad klockan blir innan jag kommer upp och så. Men om dagens fina väder håller i sej, vilket det ju enligt ryktet ska göra, kan det mycket väl bli så att jag sätter mej på uteplatsen. Visserligen vore den nog bra om jag får åtminstone ett par skolbokssidor lästa under morgondagen, men det finns ju inget som säger att det inte går att läsa sånt på uteplatsen om jag sätter mej där.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home