Wednesday, September 28, 2011

Trötthet

När klockan ringde efter ungefär fyra timmars sömn bar jag inte toktrött, även om det naturligtvis var lite tungt att behöva kliva upp ur den varma och sköna sängen. Nu har dock tröttheten kommit ikappä Känner mej väldigt trött just nu. Inte så jag sitter här och somnar men det är nog itne långt ifrån. Hade jag inte haft tangetbordet att koncentrera mej på utan typ skulle läsa en artikel är nåt är nog risken att jag skulle sitta och nicka till ganska uppenbar. Nåväl, vi får hoppas att jag lyckas hålla mej vaken i skolan i alla fall, och att tröttheten inte smittar av sig på det framförande som ska göras där. Ska typ bara kika igenom det där talet en gång till och sedan är det nog faktiskt gå. Har en del utskrifter att fixa innan det är dags att börja så det är lika bra att gå ett par minuter tidigare än vanligt.
För övrigt känns det rätt skönt att jag såg till att få både talet och torsdagens seminarieuppgift gjorda igår. Det innebär att jag antagligen kan ta lite ledigt från skolarbetet i eftermiddag om jag känner för det. Vilket känns rätt gött med tanke på hur trött jag är.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home