Wednesday, September 07, 2011

Mindre trött än väntat

Ska nog gå och lägga mej nu. Känner mej dock förvånansvärt otrött med tanke på att jag var uppe tidigt imorse och att jag inte nickat till något under eftermiddagen eller kvällen. Jag är visserligen inte pigg men inte heller så trött som man skulle kunna tro att jag borde vara.
Imorgon ska jag läsa färdigt det jag började läsa i eftermiddags. Jag ska kila iväg till skolan för att skriva ut det jag skrev idag ty det ska lämnas in på papper på torsdag. Och ås ska jag börja skriva på det som ska vara klart till på måndag. En dag fylld med skolarbete är med andra ord vad som väntar imorgon. Men det är då det och jag lär säkert återkomma till det som ska göras då.

För övrigt är det galet blåsigt ute just nu. Skönt att man inte ska fälla upp ett tält eller nåt i det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home