Monday, September 26, 2011

Om dagens skolbestyr

Redovisningen gick helt okej. Hade kunnat gå bättre men det flöt på hyfsat och jag tror budskapet gick fram och så vidare. Dessutom fick jag referera till dansbandet Lätt & Lagom (bästa bandnamnet ever!) och det är ju aldrig fel.
Sen i slutet av lektionen fick vi en uppgift. Vi ska skriva och förbereda ett tal till på onsdag (då det ska framföras). Ska vara 6-8 minuter och får handla om vad som helst. Någon som har något förslag på ämne?

När jag kom hem satte jag mej sedan och läste lite på artikeln som ska diskuteras på denna veckas seminarium. Är en rätt lång artikel dock så jag kommer inte hinna läsa hela, har läst ungefär en tredjedel så det blir nog att skumma resten och sen läsa sista tio sidorna eller nåt noggrant.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home