Sunday, October 23, 2011

Lite senare än jag hade trott

Blev faktiskt något mer avancerade övningar under kvällen än vad jag trodde det skulle bli. När vi hade varit hos Åse (klasskamraten vi var hos) drog vi vidare till Palace (enkelt beskrivet: Kalmar motsvarighet till statt). Där var Daniel Adams-Ray DJ. Han var, ärligt talat, sådär även om han spelade ett par nostalgisånger. Men han spelade "Kom igen Lena" vilket naturlgitvis förlät det mesta. Det var typ den enda låten under kvällen där jag kände att jag bara var tvungen att ge mej ut på dansgolvet (var där under några andra sånger också men då var det mest för att tja, vara social eller nåt). Jag typ ägde under hela den låten eller nåt. Hur som helst var det en sjukt trevlig kväll. Dock sög det lite att dom inte tog kort i baren på Palace.
Nåväl. När Palace stängde gick vi och handlade mat på Max. Utöver en burgare och en läsk köpte jag även en lyxmousse. Både burgare, läsken och lyxmoussen smakade bra. Allt som allt som sagt en väldigt trevlig kväll. Och inte blev jag tokfull heller utan höll det på en hyfsad nivå hela kvällen. Och det trots att vi spelade fuck the dealer... (obs! jag blev inte den dealer som blev fucked).

Egentligen vet jag inte riktgit varför jag slog på datorn nu när jag kom hem. Gick nog faktiskt mest på vana. Ska hur som helst gå och lägga mej gansja omgående. Klockan är trots allt ganska mycket. Ställer nog för övrigt inte klockan imorgon utan jag vaknar när jag vaknar helt enkelt. Färhoppningsvis kommer jag inte vara alltför bakfull.
Nu är jag fan rätt trött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home