Saturday, October 29, 2011

Zappa, sen sova

Ska lägga mej på sängen och zappa runt en stund. När jag känner mej färdig med det ska jag gå och lägga mej. Dröjer nog inte jättelänge för jag är av förklarliga skäl (var ju uppe sjukt tidigt imorse) rätt trött. Imorgon ska jag plugga lite. Läsa i en bok av en gubbe som heter Bilton tänkte jag. Kommer nog få spendera om inte hela så i alla fall stora delar av helgen med den där Bilton. Ska liksom skrivas sex sidor om den till måndag 7/11 (visserligen i grupp men ändå) och måndag till onsdag nästa vecka är det heldar i Pukeberg varje dag, plus att ytterligare en skiftlig uppgift ska lämnas in tisdag 8/11. Så det gäller att passa på att läsa så man har det gjort, och läser jag det inte i helgen blir det ju sjukt svårt att hinna liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home