Friday, October 28, 2011

Läst kursplaner

Eftersom det har rått (och fortafrande råder) viss oklarhet kring kurserna ute i Pukeberg och vad det är vi egentligen ska läsa där har jag ägnat en stund åt att sitta och läsa kursplaner (roligare kan man ju ha det en fredagkväll) i ett försök att få någon klarhet i det hela. Hittade en del minst sagt intressant information. Exakt vad återkommer jag till, tänkte ta upp det med klassen när vi ses på måndag först.

Nu ska jag nog slå mej ner i soffan och kolla om det visas något bra på tv. Eftersom jag aldrig gjorde det igår kväll funderar jag på att ltåa kvällen ackompanjeras av lite choklad och rödvin. Men jag täntke att jag väntar en stund och ser hur trött jag är först. Känner man sej väldigt trött är ju liksom risken att man somnar rätt hårt ganska stor om man dricker vin, och så kan vi ju inte ha det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home