Wednesday, December 07, 2011

Åskrisk sägs det

Hörde att det nu under början av veckan är/har varit lite åskrisk i götaland. Det känns ju lite otippat när det är december. Har dock inte åskat något här, dock såg jag ett moln på avstånd som såg ut som att det sköt upp i höjden och började anta typisk åskmolnsform när jag gick och handlade i eftermiddags.

Nu har det hur som helst blivit dags att sova. Imorgon kommer jag ägna mej åt skolarbete tänkte jag. Ska kika lite på en text som ska läsas till på torsdag och så tänkte jag försöka komma igång lite med det skriftliga arbete som ska skrivas i en av Nybrokurserna. Jag kommer skriva om festivaler och hur modern teknologi påverkar/kan påverka upplevelsen. I övrigt kan jag inte säga att jag har några planer för imorgon utan det blir väl det gamla vanliga med en tur till affären och lite sådär. Och så får jag nog koka makaroner för första gången sen i lördags.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home