Thursday, December 29, 2011

Bryderier

Blev så gott som klar med låtordningen till nyårsskivan förut. Trodde jag i alla fall. Kom på nu under kvällen att det är en låt jag glömt, en relativt viktig sådan till och med. Problemet är bara att stoppar jag in den så måste jag ta bort någon annan låt (annars får det inte plats på skivan) och jag har en jäkla bra låtordning för tillfället. Jag får helt enkelt ta mej en funderare tills imorgon och se hur jag gör. Är svårt sånt här.
Nu ska jag hur som helst gå och lägga mej. Imorgon fortsätter arbetet med hemtentan, och om tid finns blir det kanske ett besök på systembolaget också för att handla det som behövs till nyårsafton. Och hinns det med så blir det nog lite spelande av NHL också. Fast skolarbetet är naturligtvis vad huvudfokus ligger på. Det är ju det ganska överlägset viktigaste liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home