Friday, December 23, 2011

En mestadels lugn dag

Gick utmärkt att klä granen. Fick upp alla kulor och allt annat pynt i år också. Om jag känner mej snäll kanske jag fixar en bild senare ikväll eller nåt. I övrigt har dagen varit lugn. Tog en tur till farmor för att hämta lite jox, men annars har jag mest ägnat mej åt att spela NHL. Spelar på karriärläget för tillfället och det går rätt bra. Hade en perfekt säsong i knatteligan (och vann dessutom poängligan där överlägset) och ligger för närvarande tvåa i pojklagsserien (även här leder jag dock poängligan ganska överlägset). Ska bli intressant sen att se vilket juniorlag jag hamnar i. Måste säga att det är ganska kul att bara styra en enda gubbe i spelet, blir liksom en lite annan grej än när man styr hela laget.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home