Wednesday, December 21, 2011

Fick visa leg

Som jag nämdne häromdan fick jag ett gäng trisslotter på posten. På en av dom vann jag 50 spänn. Så jag bytte in den mot två nya lotter när jag var och handlade idag. När jag gjorde det ville gubben i spelbutiken se leg. Då blev jag lite chockad. På systemet kan jag förstå att jag får visa leg emellanåt, men nog måste det väl synas att jag är gammal nog för att få köpa skraplotter? Som alltid när man ombeds visa leg i oväntade situationer vet man ju dokc inte riktigt om man ska känna sej smickrad eller förolämpad av det.
För övrigt gillar jag att ha en oskrapad lott i fickan, känslan av att man rent hypotetiskt kan ha ett par miljoner i fickan. En svindlande tanke minst sagt. Den här gången hade jag dock inga miljoner i byxfickan när jag gick hem. Men väl 25 spänn visade det sej. Det får bli en ny lott det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home