Friday, December 02, 2011

Ett problem

Jag har ett problem. Upptäckte nämligen precis att Bofors match ikväll visas på TV10 (en kanal jag har!). Trevligt såklart efter Bofors inte visas särskilt ofta på tv och då så gott som aldrig på en kanal jag faktiskt har. Problemet är bara att På Spåret visas samtidigt. Så nu har jag stora bekymmer över vad jag ska titta på ikväll. Vill ju egentligen inte missa något av dom.
Fast vore det kanske okej att göra en kompromiss? Hockeyn börjar sju och På Spåret åtta så då kan jag ju titta på första timmen, slå över till På Spåret och sen byta tillbaka igen när det är slut. Det kan kanske fungera. Svårt det där.

Nåväl, om en stund ska jag gå och hämta tvätten från tvättstugan. När jag har gjort det får nog arbetsdagen vara över. Skrivandet idag har gått bra. Har skrivit lite drygt det jag hade planerat så det har flutit på bra. Dock behöver jag skriva någon sida imorgon också innan det är helt färdigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home