Thursday, December 01, 2011

Känner hur sömnen smyger sej på

Är rätt trött, sitter liksom här och känner hur jag håller på att somna, och ska därför gå och lägga mej trots att det är jämförelsevis tidigt för min del. Plus att jag ska upp tidigt för ännu en tripp till Pukeberg imorgon. Hade det inte varit för att klockan ringer så tidigt hade jag nog suttit uppe en stund till trots tröttheten.

Dessutom är det ju första december imorgon vilket innebär att det är dags att börja öppna luckorna på adventskalendrarna. I år har jag tre kalendrar, en chokladkalender, en bingolottokalender och så kalendern från Kalle Anka & Co. Först avsnittet av julkalendern måste man ju se imorrn också. Får se om jag hinner/orkar titta på det imorgon bitti, annars får det bli när det visas på kvällen (eller kanske rentav på play istället).
Allra viktigast med morgondagen är ju dock att första december innebär årets mustpremiär. Har några flaskor i kylen, dom ska jag njuta av under eftermiddagen och/eller kvällen imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home