Monday, December 12, 2011

Ingen rundstav

Gick iväg för att köpa lite rundstav förut. Det gick sådär. Eller själva gående gick bra men att handla rundstav gick sådär. Frågade ett butiksbiträde och blev då hänvisad ut på nåt jäkla lager. Hittade dock igen rundstav där och det fanns inte en jäkel att fråga på det där lagret. Och liksom jag vet ju knappt vad jag ska leta efter eller nånting. Så jag ledsna lite och gav upp och gick därifrån. Får skaffa min rundstav någonannanstans istället. Kanske finns på byggavdelningen på coop.
Men även om jag inte fick tag på rundstav så fick jag ju en promenad åt ett håll jag inte varit åt förut. Fick exempelvis se att det ligger en liten damm i det lilla skogsområdet precis här i närheten. Det hade jag ingen aning om förut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home