Saturday, December 31, 2011

Lite krångligt

Vad krångligt det kan bli ibland. Visade sej precis att min syster tänker sova här inatt, närmare bestämt i det rum där jag brukar ha datorn. Så jag fick het sonika bära ner datorn i vardagsrummet istället (finns visserligen ett internetuttag i det rum jag brukar sitta i men det är typ lite trasigt). Nu blir jag nog inte sittande här nere särskilt länge då jag snart tänkte gå och lägga mej men ändå.
Imorgon är det nyårsafton. Ska fira hos en gammal kömpis. Fick faktiskt ett sms om nyårsfest redan i mitten av december i år, lite överraskande med tanke på att vi brukar ordna sånt typ i mellandagarna annars. Men det var rätt skönt att ha det fixat tidigt för en gångs skull. För dagen imorgon har jag dock inga särskilda planer. Titta ikapp lite tv-program som jag nämnde förut, spela lite tv-spel, inget särskilt helt enkelt.
Dock kan jag avslöja redan nu att det kommer en liten nyårspresent från mej redan imorgon förmiddag. Det låter väl spännande?

PS. Alldeles strax kommer låtlistan till årets nyårsskiva

0 Comments:

Post a Comment

<< Home