Friday, December 09, 2011

Planerna för resten av natten

Ska nog gå och lägga mej nu. Lägga mej och lyssna på vinden som dånar och regnet som smattrar mot fönstret.

Imorgon kommer jag ägna det mesta av dagen åt skolarbete. Lutar just nu åt att det blir läsande imorrn så jag har det gjort sen. Tror jag ska ställa telefonen som reservväckarklocka innan jag lägger mej. Brukar bara göra det när jag ska upp tidigt eller har en tid att passa annars men med tanke på vädret finns ju en liten liten risk att strömmen kan försvinna en liten stund under natten. Och eftersom min vanliga väckarklocka sitter med sladd i väggen skulle den ju i så fall stängas av/nollställas, och jag känner inte riktigt att det är läge att sova bort halva dagen imorgon. Det är liksom en del att göra nu fram till jul så man vill inte riktigt slösa bort den tid man tänkt lägga på skolarbetet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home