Monday, January 16, 2012

Imorgon är det slut på ledigheten

Söndagen har varit en ledig dag, men imorgon är det dags att återgå till arbetet med det case som den senaste veckan ägnats åt. Måndagen är vår sista arbetsdag (det ska redovisas på tisdag morgon) så vi får helt enkelt se till att bli färdiga. Men jag tror inte det kommer vara något större problem att bli färdig. Ett mer besvärligt problem är då att kanonfilmen Lilla Märta kommer tillbaka (typ den bästa svenska 40-talsfilmen) visas på tv imorgon eftermiddag. Den vill man ju väldigt gärna se men med största sannolikhet kommer jag sitta på bibilioteket och ha fullt upp med skolarbetet då. Det är lite illa faktiskt. Funderar dock på att spela in den på vhs så jag kan titta på den någon kväll när det inte visas något sevärt på tv:n. SVT visar förresten många kanonfilmer från 30- och 40-talen dom närmsta veckorna. Men det återkommer jag till vid seanre tillfälle för nu ska jag gå och lägga mej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home