Tuesday, January 03, 2012

Långt byte

Kollade precis tiderna för resan ner till Kalmar lite mer exakt. Fick en smörre chock när jag insåg att jag måste vänta i över en timme i fucking Hallsberg. Det gör det ännu mer obegripligt varför SJ tyckte att vägen över Degerfors var bättre än vägen över Örebro, tåget jag ska med från Hallsberg kommer nämligen från Örebro. Men man får väl försöak se det positivt antar jag, nu hinner jag ju i alla fall köpa något ätbart till lunch i Hallsberg.
Hur som helst är det nog dags att ta tag i den där packningen nu. Med lite tur kanske jag rentav hinner spela en hockeymatch på wii när jag packat färdigt. På återhörande nån gång i kväll när jag är tillbaka i Kalmar och känner att det är en bra grej att använda internet lite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home