Tuesday, January 03, 2012

Sova lite kanske

Om man skulle gå och lägga sej kanske. Klockan ringer rätt tidigt imorrn. Tidigare än den gjort någon dag sedan jag kom hit. Det måste den göra för att jag ska hinna med tåget, men också för att jag ska hinna packa. Att jag inte packat ännu beror mest på att lite av mina kläder har tvättats under dagen och sedan har hängt på tork. Man vill ju liksom inte packa ner fuktiga kläder. Så därför har packningen fått vänta. Oerhört intressant för alla att veta antar jag.
Ska nog försöka hinna dricka en till must innan jag åker imorgon. För sedan kan det dessvärre dröja ett tag innan jag får tillgång till must på glasflaska igen. Räknar liksom inte med att hinna iväg till någon affär som brukar ha det förrän tidigast när hemtentan är färdigskriven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home