Wednesday, February 08, 2012

Den här dagen typ

Vet inte om det finns så mycket att säga om dagen. Fick en intressant bok på posten som jag läste lite i på eftermiddagen. Någon sorts mellanting mellan skolläsning och nöjesläsning kan man nog säga att det var. Men i övrigt har det inte hänt särskilt mycket sen jag kom hem från skolan.
Nu under seneftermiddan fick jag dock sms om att eventuellt ses med klassen. Har inget annat för mej under kvällen så det kan ju vara trevligt om det blir av. Beror nog lite på hur många som är på kan jag tänka mej. Men ja, vi får se vad som händer helt enkelt. Blir det inget får jag titta på Homeland istället och det är ju inte helt fel det heller (annars får jag playtitta på det).
Lyssnade för övrigt på Morrisseys gamla skiva You are the quarry när jag diskade. Det var ett tag sedan jag gjorde sist. Den är bra, om än inte hans bästa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home