Tuesday, February 21, 2012

Känns som dagen varit lång

Känns som det varit en lång dag idag. Men det är väl inte så konstigt kanske när man kliver upp vid fem och sen börjar dagens aktiviter vid sju. Gick hur som helst bra i förmiddags. Dom som fått uppdraget att framföra presentationen skötte sej bra och personalen på företaget verkade tycka det var intressant.
Sedan bra det av till biblioteket där vi satt och arbetade fram till lunch. Då promenad upp till skolan, lunchätande där och sen lektion. Höll på med affärsmodelleringen och lite sånt på lektionen. Kändes som att det gick bra och smidigt faktiskt. Tog sedan vägen förbi giraffen på vägen hem. Behövde handla lite mat (hade typ ingenting hemma) och så åkte det naturligtvis med ett par semlor också dagen till ära. När jag kom hem kom jag dock på att jag hade glömt köpa flingor så då fick det bli en snabbsväng till netto också. Allt som allt kan man alltså säga att jag har fått promenera en hel del under dagen. Sedan jag kom hem från netto har jag hur som helst inte gjrot särskilt mycket. Bortsett från matlagningen har jag mest tagit det lugnt. Har av högst förklarliga skäl känt mej rätt seg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home