Friday, March 02, 2012

Egentligen vill man dricka vin i solen

Är sånt kanonväder idag att om vi inte skulle visa vårt verk idag så hade jag istället ägnat dagen åt att sitta i solskenet på uteplatsen och dricka vin. Varför kunde det inte vara sånt här väder exempelvis igår eller imorgon för istället? Å andra sidan rä det rätt skönt att det är sånt här väder idag också med tanke på att vi ska vara på Larmtorget nästan hela eftermiddan. Hade ju varit ltie trist om det regnade när man ska stå där liksom. Lite synd dock att uteserveringarna runt torget inte har öppnat. Hade dom gjort det hade vi ju kunnat sitta där liksom.
Men jag ska väl försöka ta tag i det som behöver göras. Tänkte liksom diska och handla och sånt innan jag går iväg till stan så jag har det gjort när jag kommer hem. Men alla till Larmtorget i eftermiddag alltså. Visningen börjar 14:30 och håller på till fem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home