Thursday, March 01, 2012

Trötta kvällar på sistone

Har varit sjukt nära att nicka till ett par gånger under kvällen. Förstår inte riktigt varför jag varit så himla trött på kvällarna på sistone. Vanligtvis blir jag ju sällan det även om jag varit uppe tidigit på morgonen (och då pratar vi alltså om slutet på kvällen som brukar spenderas här vid datorn). Lite trött absolut, men långt ifrån så trött jag varit ett gäng gånger bara den senaste veckan. Men nåväl, nu har jag ett par dagar då klockan inte ringer jättetidigt så förhoppningsvis ska det ordna till sej lite.

Men ska nog faktiskt gå och lägga mej nu. Imorgon kommer jga ägna mej åt skolarbete. Skriva lite på det skriftliga vi ska lämna in i samband med att konstprojektet redovisas. Utöver skolarbetet har jag inga planer direkt. Åtminstone inte vad jag kan komma på just nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home