Sunday, March 11, 2012

En plats jag kanske eller kanske inte besökt

Börjar nog bli dags att avsluta den här dagen och gå och lägga sej. På tal om något helt annat satt jag precis och tittade på kartor över Stuttgart i jakt på en plats som jag har ett svagt minne av att vi var vid när vi familjetågluffande 1998 eller 2000. Problemet är bara att platsen kanske eller kanske inte låg i Stuttgart, att den kanske eller kanske inte ser ut som jag minns den, att den kanske eller kanske inte ser ut på något helt annat sätt och att det lika gärna kan vara så att jag kanske eller kanske inte blandar ihop platsen jag tänker på med något annat. Snudd på omöjligt uppdrag att hitta den alltså. Men jag får fortsätta leta någon annan dag.
För morgondagen har jag inga särskilda planer. Men det har pratats om sol och värme så om det inte blåser för mycket kanske det blir en stund på uteplatsen. Men det får vi se då i så fall.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home