Sunday, March 18, 2012

Mest ägnat mej åt lugnttagande

Kan inte säga att jag sysselsatt mej med så himla mycket idag. Det har mest varit lugnttagande som stått på schemat. Eftersom jag har tänkt att jag ska börja söka jobb nästa vecka (ja det känns galet läskigt, men det är liksom dags för det nu) har jag funderat lite på formuleringar till cv och eprosnligt brev och sånt. Och inte minst vad som ska tas med i cv:t. Eftersom jag har jobbat rätt lite får jag ju liksom lyfta fram andra erfarenheter istället och det är ju inte helt lätt att veta vad som är relevant och/eller meriterande och vad som inte är det (plus att det inte är helt lätt att komma ihåg vad man faktiskt gjort). Klubben och föreningen är naturligtvis självskrivet men sen blir det lite knepigare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home