Monday, April 02, 2012

Ålderstecken?

Har ännu en gång lyckats bli så trött att jag håller på att somna här framför datorn. Har hänt typ skitofta på sistone. Förstår inte vad det är som händer riktigt. Tidigare har jag ju inte haft några problem med att vara vaken på nätterna. Fast det är klart, det har blivit en hel del tidiga mornar på sistone. Det spelar nog in. Dock är det rätt märkligt att det blev så idag med tanke på att jag vaknade utvilad och sen haft en vilsam dag sådär i största allmänhet.
Men eftersom jag blivit så där jättetrött som jag beskrev i inledningen av inlägget ska jag gå och lägga mej nu. Imorgon ska jag till bibblan för att fortsätta uppsatsarbetet. Dock ska min kollega på något möte eller vad det var imorgon förmiddag så vi ska inte ses förrän det gått en stund på dagen (lite oklart vilken tid mer exakt men det hinner vi ju bestämma imorrn). Det betyder att klockan inte kommer ringa görtidigt. Sånt är ju alltid trevligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home