Thursday, May 17, 2012

Ännu ne väldigt trött kväll

Trots att klockan "bara" är strax efter halv ett, och trots att jag inte måste tvinga upp mej själv svintidigt ska jag faktiskt gå och lägga mej nu. Imorgon är det skolarbete som gäller för hela slanten. Dock blir det hemarbete imorgon (den röda dagen till ära), så som sagt behöver jag inte kliva upp lika jättetidigt som när vi ska vara på bibblan och arbeta. Tar dock ingen total och fullständig sovmorgon imorrn, utan jag kliver nog upp vid niodraget skulle jag tippa på. Det är vad jag ställer klockan på. Förhoppningsvis går skolarbetet imorgon bra. Elller, det måste det göra, är snudd på att det inte finns några alternativ.

Annars finns inte så mycket att tillägga. Åtminstone inte mer än att jag är väldigt trött och att jag åtekrommer imrogon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home