Tuesday, May 01, 2012

Ingen uteplats, men väl lite annat

Blev ingen uteplats idag. Annat kom emellan. Däremot har jag tittat på både Alcatraz och Inför ESC från igår. Så produktiv har jag varit. Blev dock lite trött nrä det visade sej att TV4 visade två avsnitt i rad av Alcatraz. Det hade jag liksom ingan aning om så jag hade bara spelat in det första. Så nu måste jag vänta på reprisen och antingen titta eller spela in då istället. För jag tänker liksom inte betala för att se det på deras playtjänst. För övrigt tycker jag det är rätt uselt av TV4 att ta betalt för vissa program där, är kanalen gratis att titta på borde även kanalens play vara det.

Men dagen har med andra ord varit övervägande lugn. Har haft en del grejer jag behövt göra men inget som varit särskilt ansträngande. Det mest ansträngande jag gjort är liksom att ha schamponerat skägget (råkade spilla öl i det igår, då vill man ju gärna tvätta ur det) och det är ju inte så himla jobbigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home