Tuesday, May 22, 2012

Semifinalstankar (ungefär som väntat)

Så var första semifinalen över. Har inte så mycket att säga om resultatet, det var väl ungefär som förväntat. Trist dock att Finland inte gick vidare (hand upp alla som trodde att jag nånsin skulle säga så), det var min personliga favorit av årets bidrag, den bästa låten i mina öron.

Programledarna vet jag inte riktigt vad man ska säga om. Lutar åt att dom är en liten anign bättre än förra årets programledarna. Det är dock ingen komplimang utan säger nog mer om klassen på programledarna förra året.

I övrigt så tja, en hel del skräp i kvällens semifinal. Kan inte riktigt bestämma mej för vad som var värst, men lutar åt Österrike. Håller fast vid vad jag vill minnas att jag sa förra året, rap borde förbjudas i esc.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home