Wednesday, May 30, 2012

Ser fram emot sovmorgonen

Ska gå och lägga mej snart. Jag är liksom trött efter att ha varit uppe tidigt och sen suttit på ett seminarie mer eller mindre hela dagen. Dokc är jag lite mindre trött än vad jag hade varit om jag inte hade nickat till typ 10 minuter vid halv tolv. Tidig morgon och ett par glas champagne är något av en sövande kombination.
Imorgon har jag inget alls planerat för dagen, åtminstone inte bortsett från en sovmorgon. Ser fram emot att få sova ut, har inte haft en riktig sovmorgon på väldigt länge (obs att jag inte räknar dom gånger jag varit ute och så). Lustigt nog stämmer dom planerna överens med horoskopet för morgondagen:

"En avkopplande dag. Det händer antagligen ingenting alls och det passar dig bra. Du laddar batterierna"

Sen imorgon kväll däremot, då kommer det hända grejer. Då ska nämligen hela klassen ses hemma hos Adam och dricka lite champagne. Det blir nog både trevligt och härligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home