Sunday, May 20, 2012

Skolarbete och sol

Ägnade mej åt skolarbete under förmiddagen. Tog en paus för att besöka min lokala livsmedelsbutik. När jag kom tillbaka fortsatte skolarbetet, fast då satt jag inte och skrev utan då satte jag mej på uteplatsen och gick igenom vårt material för att se om jag fick några bra uppslag. Sen satt jag där resten av eftermiddan (och ja, det blev ett glas vin, hade ungefär ett glas kvar i en flaska jag öppnade för rätt längesen så det var lika bra att dricka upp det). Det var väldigt skötn där ute i solen. Precis lagom temperatur och dom vindar som kom var sådär härligt ljumma. Dock var det vid ett tillfälle ett bi som försökte flyga in i min byxficka. Tur att jag upptäckte det innan det hade flugit/krupit in.

Nu ska jag snart göra mat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home