Tuesday, July 17, 2012

IKEA-besök med mera

Följde med morsan och farsan till IKEA förut. Det var väl ungefär som vanligt får man säga. Fast det är klart, lite fick man ju tänka på vad man sa så jag inte sådär av misstag skulle råka försäga mig om vårt projekt när vi passerade produkter av samma typ. Men det gick finfint. Hade för övrigt funderingar på att köpa en god chokladmousse i restaurangen, men eftersom vi var där runt lunchtid var det jättelång kö i restaurangen så då hoppade jag över det. Tänkte då istället köpa en mjukglass vid utgången, men när jag kom fram till kassan såg jag en skylt om att glassmaskinen var trasig. Jag hade helt enkelt inget flyt med sötsakerna kan man säga.

Nåväl, efter IKEA besöktes även Blomsterlandet och Bauhaus avdelning för blommor och trädgård. Det var rätt stentrist. Är fruktansvärt ointresserad av just blommor. I bilen hem fick jag huvudvärk. Det satt i under stora delar av eftermiddagen. Rätt jobbigt. Nu verkar det, trevligt nog, dock ha släppt. En annan trist sak under etfemriddan var att det kom ett apr åskknallar. Exakt hur mågna vet jag inte eftersom jag stoppade hörlurarna i öronen, men det var som tur var inget särskilt kraftigt åskoväder utan det försvann bort ganska snart. Gillar inte åska.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home