Saturday, July 21, 2012

Kan bli en kväll av nostalgi

Ska alltså ut en sväng ikväll. Äta och dricka med gamla vänner är planen. Har bord bokat på Red Brick, som väl snarast kan beskrivas som vårt gamla stamställe. Har dock inte varit där på flera år, 2007 eller 2008 var nog senaste gången, så det ska bli kul att komma dit igen. Dock har det bytt ägare och (enligt uppgift) byggts om lite grann sen sist jag var där så det blir spännande att se om jag känner igen mig.

Och dagen i övrigt? Har varit rätt lugnt. Morsan hävdade at hon hade hittat en snygg kavaj som jag borde prova i en butik uppe på stan, så jag följde med dit för att titta på den. Visade sig dock vara en rätt stekig historia så det blev ingen affär.

Nåväl, ska väl strax börja göra mig klar tror jag. Vi har sagt 19-20 nånting så det kan ju bli lagom att gå vid sju.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home