Friday, August 03, 2012

Åskade en del

Mycket av den värsta åskan under natten missade oss trevligt nog. Blev dock ett inte oansenligt åskväder ändå. Hade visserligen hörlurar i öronen och lyssnade på musik genom ovädret så exakt hur omfattande/kraftigt det blev är svårt att säga, men det höll på en hyfsad stund i alla fall. Gick och la mig vid två och då kunde man fortfarande se en och annan kornblixt lysa upp himlen.

Idag ska jag ägna mig åt att tvätta. Det kan tyckas en aning onödigt med tanke på att jag precis kom tillbaka från Karlskoga och att mor och far tvättade åt mig när jag var där. Men det ligger ett par t-shirts och lite underkläder i tvättkorgen och jag tänkte att jag lika gärna kan ta och tvätta det nu innan kursen kör igång igen efter sommaruppehållet, för när den väl kör igång lär jag ju inte hinna tvätta något.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home