Friday, August 03, 2012

Inga skivor, men en bok

Fick inte skivorna idag. Sjukt drygt, hade snudd på räknat med att få dem idag eftersom de skickades igår men nu får jag alltså vänta ända tills på måndag (måndag kväll för att vara exakt eftersom jag kommer vara i Växjö på dagen). Orka vänta.
När jag öppnade brevfacket hade jag dock fått en avi, så tyckte det var lite slappt av posten att inte orka bära ut sex skivor (speciellt med tanke på att brevbärarna åker moped). Men när jag öppnade kuvertet såg jag att det var en helt annan avi. Hade fått bok nummer fyra i serien Don Rosas samlade verk. Väldigt fin bok.

I övrigt har jag som sagt tvättat idag. Gick finfint. Men så var det väldigt lite tvätt också. Typ fyra t-shirts, en pyjamas och lite underkläder. Hade blivit väldigt förvånad om så lite tvätt hade ställt till med bekymmer.

Väldigt varm dag idga måste man säga. Nästan lite för varmt för en dag då man inte riktigt hunnit sitta på uteplatsen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home