Monday, August 06, 2012

Lång dag etc.

Har varit en lång dag. Var hemma först strax före åtta efter att ha fått ta omvägen förbi statoil för att hämta ut brevet med skivorna. Posten tyckte det var för stort för att dela ut. Vilket man kan förstå med tanke på att hen som slagit in paketet hade slarvat en del och att det var större än nödvändigt (skivorna låg liksom "löst" inne i paketet). Men hur som helst var det trevligt att träffa lite folk igen. Rent arbetsmässigt var jag dock rätt trögstartad efter ledigheten och fick inte särskilt mycket gjort under dagen. Inte helt toppen förstås, men den biten kommer bli bättre ju mer man kommer in i det.

Nu är jag rätt trött (av förklarliga skäl). Men ska nog lyckas hålla mig vaken tills jag går och lägger mig åtminstone.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home