Monday, August 06, 2012

Natten och morgonen

Var förvånansvärt nog inte alls trött när klockan ringde. Och är inte särskilt trött nu heller för den delen. Brukar ju i och för sig kunna vara så såhär första dagen, så ja.

Har för övrigt sovit gott det fåtal timmar jag sovit. Tog dock en stund innan jag somnade igår, brukar ju kunna vara så också när man ställt klockan tidigt för första gången på rätt länge. Sen gick jag ju i ärlighetens namn och la mig lite tidigare igår än jag gjort på rätt länge, samtidigt som jag hade sovit längre än vanligt på morgonen igår.

Om en liten stund börjar det hur som helst bli dags att dra sig iväg. Tar det tidiga tåget idag för att vara säker på att hinna i tid. Tänkte att det känns lite dumt att chansa med det senare tåget nu när det är första dagen efter uppehållet. Hur det blir längre fram sen återstår att se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home